Després de mesos de classes virtuals, l’estat anímic dels professors universitaris varia segons la matèria que imparteixen, les condicions de la docència, l’edat i el nivell d’acceptació tecnològica, entre altres factors. Cada experiència és diferent, però, malgrat els cursos de formació en noves tecnologies, molts no han superat el que podria dir-se la síndrome de la pantalla negra. No obstant, la docència remota ja no és un recurs puntual, podria allargar-se tot el curs i part del següent i tindrà profundes implicacions en el futur de l’ensenyament superior.
els efectes de la pandèmia
Professors sols davant la pantalla
Mal de cap, tensió muscular i desànim sotgen els docents després d'hores de classes remotes
Els experts insisteixen que l'experiència actual és un assaig per a l'educació del futur

zentauroepp56011565 barcelona 27 11 2020 sociedad retrat a david l pez profe d 201127193913
El més llegit
- Natalia de Santiago sobre la jubilació: «Tenim un problema si deixem els diners quiets al banc»
- ¿Quines despeses del cotxe em puc desgravar en la declaració de la renda?
- Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- Els 10 vestits més bonics (i memorables) de la història de la Met Gala
- 10 pel·lícules d’estrena en plataformes que no et pots perdre al maig