La transició laboral de Glovo ha obert una oportunitat de negoci a més d’un empresari, que ha vist en la necessitat de la companyia de reestructurar-se una finestra per oferir-li els seus serveis. Un nou mercat per a uns i unes condicions laborals no gaire millors per als altres. A les flotes subcontractades els horaris intempestius i irregulars propis del sector del repartiment se sumen a salaris poc per sobre del mínim legal establert. En aquest sentit, la seva realitat no és gaire diferent de la d’aquells contractats directament per Glovo, a temps parcial i amb un conveni desfasat des del 2006, per la qual cosa cobren l’SMI.
La xarxa groga de subcontractes
L’empresa de Óscar Pierre comença a contractar els seus missatgers després de sancions milionàries i una investigació judicial. No obstant, no tots els ‘riders’ passaran a nòmina de Glovo, que està externalitzant part del servei, amb exprogramadors fent negoci del nou model laboral.

El més llegit
- La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança