¿I ara, què? El sector de l’automòbil està revolt i tocat, i molt més a Europa. No només per la ràpida i vertiginosa transformació que està vivint després de la pandèmia (d’això fa ja 5 anys), ni per l’aposta per l’electrificació, ni tan sols pels aranzels de Donald Trump. No. La revolució ve del fet que els principals gurus de la indústria automobilística europea, i mundial, s’estan esvanint. En menys de sis mesos Carlos Tavares, Wayne Griffiths i Luca de Meo han escenificat una tocata i fuga que ha deixat els fabricants europeus immersos en un dilema.
L’adeu de Luca de Meo a Renault obre un punt d’inflexió en el sector
L’automoció es queda òrfena d’un dels seus ‘top’ amb la sortida de l’italià, que se suma a les de Tavares i Griffiths / José Muñoz, de Hyundai, destaca en la carrera per liderar el futur de la indústria

Temes:
El més llegit
- La nova selectivitat s’estrena a Catalunya amb un descens de notes i aprovats
- Parlem de ‘Huijsenbauer’
- Les tres millors puntuacions
- Pardo de Vera va adjudicar a dit 605.000 € a una empresa vinculada a la trama Cerdán
- El TC declara constitucional l’amnistia del procés amb els vots de la majoria progressista