Arriba a Barcelona un concepte de botiga que fins ara només disfrutaven altres capitals internacionals com ara Londres, París o Nova York. Trent, la plataforma de lloguer de roba de dissenyadors emergents, firmes nínxol i marques internacionals de culte, tipus Coperni o Blumarine, ha fet el salt a la botiga física després d’iniciar la seva etapa i triomfar des de l’e-commerce fa menys de tres anys. Era el setembre del 2022 quan Laia Cuscó i Alejandro Assens, tots dos de Barcelona i tots dos nascuts el 1997, dos emprenedors amb experiència en la comunicació i estratègia de marca, van decidir revolucionar la moda amb un projecte que planteja una nova manera de consumir roba, el lloguer: "Més accessible, més sostenible i més experiencial", defensen els fundadors.
Barcelona, protagonista
Trent, plataforma i botiga de lloguer de moda emergent
El projecte digital que fa menys de tres anys van impulsar Laia Cuscó i Alejandro Assens fa el salt al físic en un espai de 470 m2 on rotaran 500 referències de 25 marques nínxol i firmes de culte.

El més llegit
- Dret de rectificació del FC Barcelona
- Un prostíbul en un pis del carrer d’Aragó causa enuig al Clot
- Trump descarta parlar amb Musk i deixa obert un duel d’efectes impredictibles
- La dona detinguda per una agressió sexual a un jove a la sauna d’un hotel de Magaluf: «Em vaig posar calenta»
- Sánchez aparca el finançament pel bloqueig de la cita de BCN