Barcelona viu un recent auge de joieries i rellotgeries de prestigi, que aterren sobretot al passeig de Gràcia, però també atresora establiments amb història i un continu relleu generacional que s’han convertit en referent del sector. Entre les firmes que hi estan més arrelades destaca Unión Suiza, que aquest any celebra 185 anys de trajectòria en un moment de transformació en què apunten cap a la innovació i la reorganització de les seves operacions. L’efemèride arriba després de ser reconeguda per l’Ajuntament el 2024 com a millor model de negoci. I per celebrar-ho i mirar cap al futur, ahir va anunciar el seu primer certamen de disseny amb (famosos) creadors d’altres àmbits que faran el salt efímerament a l’alta joieria amb l’objectiu de crear la millor peça commemorativa.
Barcelona, protagonista
Unión Suiza dissenya el seu 185è aniversari
L’històric establiment, que obre una nova etapa reforçant la marca, convoca quatre creadors per dissenyar una peça emblemàtica.

El més llegit
- Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Un terç de l’Eixample és estranger
- Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit