Allà, entre noruecs, islandesos, britànics i feroesos, que mostren els seus assortiments de salmons i bacallans, fumats, frescos o en salaó, Catalunya exhibeix múscul i defensa que "el peix és cultura" i la marca Aliments d’Espanya desplega al seu estand exemplars de gamba de Huelva, musclos del Cantàbric i delikatessen de peix espasa. Són algunes de les fotografies que es poden fer, fins demà, al saló Seafood de la Fira de Barcelona, que aquest any reuneix 2.187 empreses originàries de 87 països diferents.
Barcelona, protagonista
La indústria del peix se cita a Barcelona
L’organització del saló Seafood, amb un impacte de 156 milions d’euros, espera fins dijous la visita de més de 35.000 persones a la Fira de Barcelona.

El més llegit
- Condemnen la Sagrada Família per acomiadar una treballadora l’endemà de deixar d’estar blindada per tenir un fill
- ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Illa llança una línia de crèdits sense interessos per ajudar els joves a pagar l’entrada del seu primer habitatge
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Un paracaigudista resulta ferit molt greu a Empuriabrava