Accelerar la transició del cotxe elèctric, limitant les emissions però sense ofegar la indústria i així preservar els milions de llocs de treball que aquesta manté a Europa; protegir els fabricants locals davant la ferotge competència de la Xina; injectar recursos des del públic, però sense generar dependència per part del sector i guardant els suficients perquè els estats puguin complir el seu compromís d’elevar la despesa en armes al 2% del PIB. Aquests són els reptes que té per davant Europa i la seva indústria de l’automòbil i que ahir es van abordar des del Cercle d’Economia.
La indústria de l’automòbil alerta de la baixa demanda del cotxe elèctric
"Fa 100 anys un obrer de la Ford podia comprar els vehicles que fabricava, avui un dels meus obrers no pot", lamenta De Meo
«Hem d’aconseguir que la reconversió es faci generant oportunitats», afirma Ribera

Temes:
El més llegit
- El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Trump decideix implicar-se en la guerra contra l’Iran oberta per Israel
- Llum verda a un pla hoteler i residencial entorn de l’aeroport de Barcelona que el TSJC va tombar el 2020
- BCN tanca el primer club cannàbic de la seva ofensiva contra la droga
- El 62% d’espanyols reclamen eleccions, entre ells un 40% de votants del PSOE