¿Com cal redactar un contracte amb un client nord-americà perquè la pujada d’aranzels anunciada pel president Donald Trump tingui el menor impacte possible en aquesta operació? ¿Quines són les noves tendències de consum dels nord-americans i com poden encaixar-hi els productes d’origen català que s’exporten a aquest país? ¿Com preparar-se, en suma, davant l’impacte econòmic que suposarà la nova política comercial dels EUA respecte a Europa? Totes aquestes preguntes (i algunes més, esclar) són les que busca respondre el programa posat en marxa fa unes setmanes per Prodeca, l’organisme de la Generalitat que assessora i acompanya els exportadors agroalimentaris catalans, per afrontar el nou i incert escenari obert per la Casa Blanca.
Catalunya vol minimitzar l’efecte dels aranzels en 1.200 firmes alimentàries
La Generalitat intensifica la promoció dels productes catalans en ciutats com Miami, Boston i Chicago / Les exportacions del sector al mercat nord-americà van sumar 550 milions el 2024

Temes:
El més llegit
- La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança