En el camí marcat l’edició passada, la més internacional fins ara de la 080 Barcelona, que van cobrir un total de 552 periodistes i creadors de contingut, dels quals un centenar van ser internacionals, arribats de països com Itàlia, França, el Regne Unit i, en especial, dels EUA, i en la qual van augmentar les visualitzacions a Instagram i Youtube en streaming, mitjançant la creació de continguts estàtics i de vídeo, des de les desfilades fins al backstage, la present cita de la moda catalana seguirà apostant per la seva projecció fora de les nostres fronteres.
080 Barcelona redobla la seva aposta per traspassar les fronteres

El més llegit
- Ferran Adrià desvela a 'Col·lapse' la frase que li va dir Xavi Hernández: "Se'm va quedar sempre al cap"
- Ni Lidl ni Carrefour: aquest és el supermercat 'low cost' que arrasa a Espanya
- BCN traurà a concurs la Torre Ona de Glòries abans de final d’any
- Una manifestació a Mataró acaba amb salutacions feixistes
- Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte