A la botiga de roba del futur, el client entra a l’emprovador i tota la informació sobre el producte que s’està emprovant apareix automàticament a un costat del mirall: les talles i colors disponibles, les característiques dels materials i imatges de les millors combinacions amb altres peces de roba. Si és necessari un canvi de talla, el client pot prémer un botó per sol·licitar una nova peça sense haver de sortir de l’emprovador. "El client està a la botiga i a internet alhora", explica el CEO i cofundador de Keonn, Ramir De Porrata-Dòria. Això ja és possible mitjançant la tecnologia de la internet de les coses (IoT) que ofereix aquesta empresa barcelonina a les grans cadenes de roba i d’esport que venen arreu del món.
Barcelona, protagonista
Keonn dissenya des de Barcelona la botiga del futur
Cadenes com Zara, Lefties, Decathlon i H&M ja utilitzen la tecnologia de l’empresa ubicada a Bon Pastor que integra autopagament, antirobatori, inventari automatitzat i emprovadors intel·ligents.

El més llegit
- Per què Jonathan Andic, hereu de Mango, ha suspès sobtadament el seu casament
- Piqué reconeix davant la jutgessa entre llàgrimes que va recórrer a Rubiales per cobrar la comissió d'Aràbia Saudita per la Supercopa
- L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- El cas de Ter Stegen
- Tallar la llum i l’aigua de les vivendes ocupades no serà delicte a Barcelona