A la botiga de roba del futur, el client entra a l’emprovador i tota la informació sobre el producte que s’està emprovant apareix automàticament a un costat del mirall: les talles i colors disponibles, les característiques dels materials i imatges de les millors combinacions amb altres peces de roba. Si és necessari un canvi de talla, el client pot prémer un botó per sol·licitar una nova peça sense haver de sortir de l’emprovador. "El client està a la botiga i a internet alhora", explica el CEO i cofundador de Keonn, Ramir De Porrata-Dòria. Això ja és possible mitjançant la tecnologia de la internet de les coses (IoT) que ofereix aquesta empresa barcelonina a les grans cadenes de roba i d’esport que venen arreu del món.
Barcelona, protagonista
Keonn dissenya des de Barcelona la botiga del futur
Cadenes com Zara, Lefties, Decathlon i H&M ja utilitzen la tecnologia de l’empresa ubicada a Bon Pastor que integra autopagament, antirobatori, inventari automatitzat i emprovadors intel·ligents.
El més llegit
- L’okupa de Badalona cedeix davant la pressió d’Albiol i els veïns després de renunciar a continuar demanant 3.000 euros
- Els pantans de Catalunya arriben al 44,71% de la seva capacitat gràcies a les últimes pluges
- El restaurant preferit de Lamine Yamal
- Salvador Illa completa amb èxit la Marató de Barcelona: aquest ha sigut el seu temps
- Dos detinguts després de la caiguda d’una dona de 26 anys per un balcó del carrer Avenir de Barcelona