És la primera vegada que Puig presenta resultats sent una empresa cotitzada, però poc sembla haver canviat respecte als últims exercicis. La paraula clau continua sent "rècord". El grup català, responsable comercial de marques com Rabanne, Carolina Herrera, Jean Paul Gaultier i Nina Ricci, va facturar 4.790 milions d’euros el 2024, cosa que suposa incrementar en un 11% les xifres de l’any previ. Aquest creixement a doble dígit destaca per la mida de Puig, per la seva trajectòria i perquè, segons va remarcar ahir la mateixa companyia, és més gran del que està veient el mercat de "bellesa prèmium" en general. El president de l’empresa, Marc Puig, atribueix aquest creixement a l’"atractiu i solidesa" de les seves marques i a la seva "presència geogràfica".
"El 2024 ha sigut un any històric per a Puig", va començar l’executiu en el primer balanç del 2024, que encara no inclou informació sobre els guanys. "Hem celebrat el nostre 110è aniversari i ens hem convertit en una empresa cotitzada –va citar–. Una vegada més, hem obtingut una xifra rècord de vendes, impulsats pels excepcionals resultats del nostre negoci principal de fragàncies". De fet, gairebé tres quartes parts de les vendes d’aquesta empresa familiar amb seu a l’Hospitalet de Llobregat venen del negoci de la perfumeria (3.100 milions d’euros), i, a més, ha crescut gairebé un 14% d’un any a l’altre. Puig ho atribueix a com de bé funcionen les seves marques estrella, posant especial èmfasi en Jean Paul Gaultier i el Good Girl de Carolina Herrera. En canvi, va retrocedir lleugerament en l’àmbit del maquillatge.