Va constituir una agència de viatges online aproximadament un mes abans que la pandèmia de la covid ho parés tot. I, gairebé cinc anys després, l’empresa va com un tret. Hanaley acaba el 2024 amb cinc milions d’euros de facturació, un volum un 30% superior al de l’any passat; també amb una tercera part del seu públic acudint directament a ells per recomanació d’un altre o perquè surten satisfets d’una experiència anterior, i amb plans per començar a créixer de forma més agressiva.
Barcelona, protagonista
L’agència de viatges ‘online’ Hanaley creix un 30% en un any
L’empresa, amb seu a Barcelona i que va començar organitzant viatges per a noucasats fa només cinc anys, prepara la primera ronda d’inversió i la seva expansió per Mèxic i Xile.

El més llegit
- L’abandonament de docents a primària es duplica a escala mundial
- Neix Casa Abacus amb la voluntat de ser útil «a la cultura, a la societat, a Barcelona, el país i la llengua»
- Flick se surt amb la seva
- L’ús del cinturó condiciona les ajudes del bus que va xocar a França
- Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí