Va constituir una agència de viatges online aproximadament un mes abans que la pandèmia de la covid ho parés tot. I, gairebé cinc anys després, l’empresa va com un tret. Hanaley acaba el 2024 amb cinc milions d’euros de facturació, un volum un 30% superior al de l’any passat; també amb una tercera part del seu públic acudint directament a ells per recomanació d’un altre o perquè surten satisfets d’una experiència anterior, i amb plans per començar a créixer de forma més agressiva.
Barcelona, protagonista
L’agència de viatges ‘online’ Hanaley creix un 30% en un any
L’empresa, amb seu a Barcelona i que va començar organitzant viatges per a noucasats fa només cinc anys, prepara la primera ronda d’inversió i la seva expansió per Mèxic i Xile.

El més llegit
- El Meteocat avisa: canvi a la vista a Catalunya
- Així és el vi espanyol que ha arrasat als 'Masters of Wine' europeus
- La jove polonesa que diu que és Madeleine McCann aporta un test de l’ADN que podria confirmar la paternitat de Gerry McCann
- Com un quinqui
- Junts frustra la moció de censura contra Orriols a Ripoll