El cub que atrau turisme de qualitat a Barcelona

Un trencador muntatge immersiu a Fitur, pensat no per acollir masses sinó per ser descobert per turoperadors i viatgers que busquen continguts més enllà de les icones, encaixa amb la nova etapa de promoció de la ciutat, que ha arribat a la maduresa turística i no vol morir d’èxit.

El cub que atrau turisme de qualitat a Barcelona

Cal ser curiós per entrar, per apropar-se al cub blanc a l’exterior del qual només es llegeix This is Barcelona (Això és Barcelona). El muntatge immersiu no està pensat per atraure masses ni despatxar fullets a preu fet, com altres tants estands desplegats a la fira gegant de turisme Fitur que des de dimecres se celebra a Madrid. Però la capital catalana, que ja no busca guanyar viatgers, sinó seleccionar turistes de qualitat, es pot permetre un punt de minimalisme, o d’austeritat. A la llunyania ningú veu on s’ubica Barcelona, mentre que Badalona té un neó visible a molts metres. I no falta l’alcalde Xavier García Albiol per donar-li color.