La digitalització semblava haver arribat per desplaçar el comerç de les botigues físiques a les plataformes online. I la pandèmia va donar una empenta innegable al comerç electrònic que va encendre totes les alarmes sobre el futur del comerç presencial. Però la fidelitat dels compradors ha permès al comerç tradicional i les grans superfícies mantenir una quota de mercat àmpliament majoritària, i les noves tecnologies s’han mostrat també com un aliat per a aquestes. L’edició impresa d’EL PERIÓDICO d’aquest diumenge, en el marc de la seva iniciativa Nodes sobre la indústria de la tecnologia digital i les telecomunicacions, explica les possibilitats que aquestes ofereixen tant per enriquir l’experiència de compra com per modernitzar la gestió de les botigues.
Les tecnologies aliades del comerç
EL PERIÓDICO repassarà les possibilitats que ofereix la digitalització a les botigues físiques

El més llegit
- L’abandonament de docents a primària es duplica a escala mundial
- Neix Casa Abacus amb la voluntat de ser útil «a la cultura, a la societat, a Barcelona, el país i la llengua»
- Flick se surt amb la seva
- L’ús del cinturó condiciona les ajudes del bus que va xocar a França
- Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí