L’ascens meteòric que va viure Rever l’any passat va ser només el principi. Aquesta plataforma catalana per gestionar devolucions i reemborsaments de compres fetes a través d’internet veu bastant clar, a falta d’inaugurar la temporada més lucrativa per al seu negoci (la del Black Friday i la campanya de Nadal), que haurà tornat a multiplicar per 10 els seus ingressos una vegada acabat el 2024. I si tot va segons el previst, la idea és replicar el salt l’any que ve. De raons per creure-ho no en falten: la seva llista de clients és cada vegada més extensa, preveuen arribar a nous mercats i estan obrint noves línies de negoci. Sense anar més lluny, han començat a gestionar les devolucions també en botigues físiques, acaben d’arribar a un acord amb PC Componentes per endinsar-se en el mercat dels marketplaces (les pàgines web tipus Amazon, Asos o Zalando, que venen diverses marques i productes) i estan plantejant-se obrir la seva eina a empreses com hotels o aerolínies.
Barcelona, protagonista
Rever creix ‘online’ i a peu de carrer
La plataforma catalana que gestiona devolucions i reemborsaments de compres fetes per internet compta multiplicar per 10 els seus ingressos el 2024.

Temes:
El més llegit
- Retirat un altre fuet tallat per salmonel·la: ja són tres marques afectades per aquesta raó
- Boda a l’uci: l’Esther i el Javier es donen el ‘sí, vull’ en una emocionant cerimònia organitzada pels sanitaris
- Tres consells fonamentals per firmar un contracte de lloguer i no emportar-te sorpreses
- La família de Guillem Agulló acusa el Govern d'Illa de "silenciar" el premi en la seva memòria
- Àlex Márquez: «El meu germà té pilotes, bé, ara una i mitja»