Han sigut una espècie de transportista sota demanda. Després, una aplicació exclusivament d’entrega de menjar a domicili. Han anat entrant en el negoci de la parafarmàcia, dels supermercats, de la moda.... I ara que ja senten que poden entregar gairebé qualsevol cosa a domicili en qüestió de minuts, fan un altre gir a la seva aplicació. Glovo es converteix, també, en xarxa social. Ho fa a través d’una actualització disponible des d’ahir a Barcelona i Madrid que permetrà als restaurants promocionar els seus productes mitjançant vídeos; a l’usuari, poder guardar i ordenar els seus locals favorits en carpetes, i, també, començar a seguir altres usuaris per veure, per exemple, quins establiments prefereixen.
Glovo transforma la seva aplicació per ser també una xarxa social
L’actualització permetrà als restaurants pujar vídeos i als clients seguir-se entre ells
El més llegit
- El pronòstic del Meteocat és clar: arriben les pluges a partir d’aquest dia a Catalunya
- El fenomen ‘incel’ s’estén sense fre a les xarxes socials
- Els afectats per la retirada d’un sostre d’amiant valoren acudir al jutjat
- La caiguda del clan Pujol arriba al cine per obrir "un debat necessari"
- Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon