Per a l’usuari, el cotxe elèctric continua representant un problema. Tret dels casos en els quals no hi ha problemes econòmics per a l’adquisició del vehicle i que es disposa d’un punt de recàrrega eficient, la resta de consumidors ha rebaixat les seves preferències per comprar un cotxe elèctric. I és que qui volia tenir-ne un ja el té. Així que cal convèncer més consumidors, i malgrat l’esforç dels fabricants, els polítics no acaben de trobar la tecla.
El preu i les traves de la xarxa de recàrrega allunyen els compradors
No ajuda a vendre que els punts d’abastiment siguin de difícil gestió per a l’usuari i que prop de 9.000 no funcionin

Temes:
El més llegit
- El programa que acompanya persones en etapes inicials de l’Alzheimer a Catalunya: 23 espais per cuidar la memòria i frenar la progressió de la malaltia
- Cargols: tradició catalana viva a Bodega Joan
- TV3 retarda l’emissió de ‘Bestial’, el programa de Bibiana Ballbè, després de la pluja de crítiques
- El gran tall de l’R3 durant 16 mesos allargarà el temps de viatge entre 20 i 30 minuts
- Una ruta per les basses