En els últims mesos han sigut molts els fabricants que han replantejat la seva estratègia de cotxe elèctric. Sense renunciar-hi han rebaixat les previsions. L’última ha sigut Fiat, que ha paralitzat la producció del Fiat 500 elèctric a la seva planta de Mirafori a Itàlia. Volvo va anunciar fa una setmana que allargarà la seva producció de models híbrids i endollables (tots amb motors de combustió), que representaran un volum important, i que entre un 10 i un 15% correspondran a hibridacions suaus. El 2030 voldrien ser 100% elèctrics.
Les grans marquesposen el fre
Ford, Audi, Volkswagen, Volvo, BMW i Mercedes ajornen les seves estratègies d’apostar-ho tot al cotxe elèctric per mantenir una transició ordenada sense renunciar a la combustió. Les fàbriques de bateries viuen l’estancament de la producció davant un mercat que només ha crescut un 2,8%.

El més llegit
- La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança