"Soc una mala persona?". Aquesta pregunta és l’inici de l’espot de la nova campanya de publicitat de Nike, amb motiu dels Jocs Olímpics de París d’enguany. "Guanyar no és per a tothom". Amb aquesta contundent afirmació tanca l’espot. No es pot guanyar sempre, però cal intentar-ho sigui com sigui. Cal aprofitar totes les possibilitats i jugar fort. Perquè si un no vol guanyar, ja ha perdut d’entrada. Aquest és el resum del missatge clau de la campanya.
Guanyar no és per a tothom
¿La campanya de publicitat ‘Winning isn’t for everyone’ servirà realment a Nike per reafirmar els seus valors i recuperar part del terreny perdut en termes de reputació i ingressos? Jo tinc els meus dubtes.
Fotograma del anuncio de la firma Nike en su campaña Winning Isnt for Everybody /
Temes:
El més llegit
- Mor Pere Heredero, històric restaurador de Barcelona i amo durant mig segle del bar Versalles
- Qui era Seankese Johnson, el pilot de l’helicòpter accidentat a Nova York?
- Guillermo Mattioli, degà del Col·legi Oficial de Psicològia de Catalunya: "El missatge de Marian Rojas Estapé és fals i cruel"
- Les dessalinitzadores produeixen al 90% malgrat que haurien d’estar al 30% segons el pla de sequera
- Miguel Bosé: "No soc ‘woke’, no soc beneit, ni ho seré mai"