Amb una crisi inflacionista a sobre tan severa, tot feia pensar que el consumidor es llançaria de cap a comprar durant les campanyes de rebaixes que hi ha al llarg de l’any. En part ho ha fet, tot i que no amb l’afany desbocat que es preveia. "És clar que, tenint tants operadors low cost ¿per què anar a comprar en rebaixes podent comprar tot el que vull quan vull?", es preguntava fa unes setmanes la directora de negoci de Moda i Bellesa de Kantar Worldpanel, Rosa López, en l’acte de presentació d’un estudi encarregat per la Confederació ModaEspaña per analitzar el comportament del consumidor en aquest terreny. El seu qüestionament era purament retòric, ja que aquesta empresa estadística anava a oferir a continuació tota una sèrie de dades que demostraven que, efectivament, la moda de baix cost s’ha disparat a Espanya en els últims anys.
La moda ‘low cost’ creix un 21% tot i l’impacte ambiental
Des de la pandèmia, Primark, Lefties y Shein han guanyat tres milions de clients / Només l’any passat, la seva quota de mercat va augmentar un 16%

Temes:
El més llegit
- José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió