La moda ‘low cost’ creix un 21% tot i l’impacte ambiental

Des de la pandèmia, Primark, Lefties y Shein han guanyat tres milions de clients / Només l’any passat, la seva quota de mercat va augmentar un 16%

La moda ‘low cost’ creix un 21% tot i l’impacte ambiental

Amb una crisi inflacionista a sobre tan severa, tot feia pensar que el consumidor es llançaria de cap a comprar durant les campanyes de rebaixes que hi ha al llarg de l’any. En part ho ha fet, tot i que no amb l’afany desbocat que es preveia. "És clar que, tenint tants operadors low cost ¿per què anar a comprar en rebaixes podent comprar tot el que vull quan vull?", es preguntava fa unes setmanes la directora de negoci de Moda i Bellesa de Kantar Worldpanel, Rosa López, en l’acte de presentació d’un estudi encarregat per la Confederació ModaEspaña per analitzar el comportament del consumidor en aquest terreny. El seu qüestionament era purament retòric, ja que aquesta empresa estadística anava a oferir a continuació tota una sèrie de dades que demostraven que, efectivament, la moda de baix cost s’ha disparat a Espanya en els últims anys.