La pandèmia i l’auge del teletreball van provocar que se li augurés un futur brillant, però el negoci de l’entrega de menjar a domicili avança a pas més aviat lent. El seu públic no creix com ho fa aquell que busca que el supermercat li porti la compra a casa, per exemple, i la majoria del que ingressa el restaurant continua arribant del servei a sala o, a tot estirar, de la gent que vol menjar fora de l’establiment, però que ella mateixa recull el producte.
L’última opció del consumidor
El negoci del ‘delivery’ avança a pas lent. Només el 7% de la despesa en restaurants respon a aquesta opció davant el 25% del ‘take away’ i el 68% dels que mengen a l’establiment. Les previsions de creixement són baixes, molt allunyades de l’augment del menjar preparat dels supermercats.

Temes:
El més llegit
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Així és l’acord que el Reial Madrid va tancar amb Xabi Alonso fa mesos per lligar la seva arribada
- ¿Qui són els candidats a succeir el papa Francesc? Llista de cardenals ‘papables’
- ¿Quins centres comercials obren avui Dilluns de Pasqua a Barcelona i Catalunya?
- Dos detinguts per robar una motxilla a una parella mentre practicava sexe a la platja del Somorrostro de Barcelona