Quan fa quatre anys la filial espanyola de paqueteria urgent del grup CTT va enquestar diversos consumidors assidus a la compra online, una de les seves grans conclusions va ser que només el 2% d’aquesta mostra representativa utilitzava punts de conveniència per recollir els paquets. Repetida la mateixa consulta el 2024, la proporció és significativament més gran: avui dia, utilitzen aquest tipus de serveis un 18% dels consumidors que adquireixen productes a través d’internet, que suposa una massa 16 punts més gran.
L’ús de punts de recollida i entrega de paquets es dispara en un lustre
La preferència per aquest repartiment de petita mercaderia creix 16 punts des del 2020, segons una enquesta de CTT Express

El més llegit
- Felipe González amenaça de deixar de votar el PSOE si el Constitucional avala la llei d’amnistia
- El TC declara constitucional l’amnistia del procés amb els vots de la majoria progressista
- La Vall d’Hebron ja ha atès dos lesionats medul·lars per capbussades aquest estiu: «És una cosa evitable i no descendeix»
- La Fiscalia de Barcelona investiga una vintena de cuidadores i familiars per abús econòmic d’avis
- Un avís del Meteocat: ¿treva a Catalunya?