El mateix dia que compleix 65 anys i el mateix any en què acaba un pla de rellançament que havia de portar la cadena a créixer, Caprabo posa en marxa una segona estratègia de l’estil amb meta semblant, però ambició molt més gran: "Hem posat una base sòlida per reconquerir el mercat". Així ho va emfatitzar fins a tres vegades el president del consell d’administració de Supratuc (que té a parts iguals Eroski i el grup txec EP per administrar Caprabo), Javier Amezaga, en la presentació d’un pla per elevar un 15% les vendes de la cadena d’aquí a desembre del 2026 i arribar a una quota de mercat del 5%. És a dir, que el 5% de consumidors catalans facin habitualment la seva compra en aquests establiments, en comptes del 4,76% actual, segons la mateixa companyia.
Caprabo preveu facturar 900 milions en tres anys i obrir 38 supermercats
La cadena invertirà 60 milions d’euros en un pla a fi de disparar les vendes un 15% i aconseguir una quota de mercat del 5%

Temes:
El més llegit
- José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- Wayne Griffiths abandona d'imprevist la presidència de Seat
- Seat prescindeix d’improvís de Griffiths, president de la companyia