No feia ni 15 dies que havia començat el 2024 i ja tot apuntava que aquest seria l’any en què esclataria la guerra en les prestatgeries del supermercat. Carrefour va començar l’any denunciant públicament que deixaria de vendre Lay’s, Doritos i altres marques PepsiCo pel preu al qual la multinacional americana li volia vendre el seu producte. El conflicte s’ha resolt fa poc, però ha sigut el principi del final d’una calma que –tot s’ha de dir– sempre ha sigut tensa.
L’auge de la marca blanca fa detonar la guerra entre súpers i fabricants
Les dues cadenes amb més quota de mercat han disparat el 2023 els seus beneficis un 40% i un 20% respectivament, en part pel marge que obtenen al vendre els seus propis productes

Temes:
El més llegit
- Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- El final del canvi d’hora apunta al 2026
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove al Sutton el 2022