La irrupció en massa del cotxe elèctric com a solució de mobilitat continua sent un objectiu. Però a mitjà i llarg termini. Malgrat que les normatives continuen empenyent en aquest sentit amb la prohibició de la venda de models de combustió el 2035, i els fabricants han invertit milers de milions en l’electrificació (entre un 20 i un 25% dels seus recursos d’R+D), en l’equació del cotxe elèctric faltava un component, essencial, com és l’usuari.
El futur de l’automoció
Les marques xineses treuen rèdit de la frenada del cotxe elèctric a Europa
Les firmes de la UE estan apostant per allargar la vida dels seus models de gasolina
Els vehicles de combustió asiàtics són competència
Espanya continua a la cua en vendes amb una quota de mercat del 4,5% a causa del preu i la burocràcia
Els constructors europeus es llancen a fabricar bateries, però la producció es concentra a Àsia

Temes:
El més llegit
- Estat dels embassaments avui, 5 de maig, a Catalunya: Sau, Foix, Susqueda i la resta de pantans
- L’impuls al biogàs accelerarà el tancament d’abocadors a Catalunya
- Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- Illa aposta per centrals reversibles i interconnexions per evitar apagades
- Trump vol reobrir Alcatraz, 62 anys després del seu tancament