La irrupció en massa del cotxe elèctric com a solució de mobilitat continua sent un objectiu. Però a mitjà i llarg termini. Malgrat que les normatives continuen empenyent en aquest sentit amb la prohibició de la venda de models de combustió el 2035, i els fabricants han invertit milers de milions en l’electrificació (entre un 20 i un 25% dels seus recursos d’R+D), en l’equació del cotxe elèctric faltava un component, essencial, com és l’usuari.
El futur de l’automoció
Les marques xineses treuen rèdit de la frenada del cotxe elèctric a Europa
Les firmes de la UE estan apostant per allargar la vida dels seus models de gasolina
Els vehicles de combustió asiàtics són competència
Espanya continua a la cua en vendes amb una quota de mercat del 4,5% a causa del preu i la burocràcia
Els constructors europeus es llancen a fabricar bateries, però la producció es concentra a Àsia

Temes:
El més llegit
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Desallotjats els últims inquilins de les Cases Barates
- Debut d’Elionor i Sofia a la recepció oficial de Marivent
- Xoc entre Díaz i Ayuso pel finançament singular i el dúmping fiscal
- Temps extra per al fiscal