Treballar en un ‘call center’ implica estar entre cinc i vuit hores cada dia encadenant una trucada rere una altra. La immensa majoria, per rebre les queixes d’un consumidor que se sent estafat; algunes, per escoltar el prec d’una família al límit a qui tallaran la llum o l’aigua. «Ningú et truca per felicitar-te», diu un teleoperador.
Condicions laborals
L’estrès de treballar en un ‘call center’: Fins a la meitat de la plantilla ha estat de baixa en els últims tres mesos

zentauroepp37712486 call center191114115520
Temes:
El més llegit
- José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió