Treballar en un ‘call center’ implica estar entre cinc i vuit hores cada dia encadenant una trucada rere una altra. La immensa majoria, per rebre les queixes d’un consumidor que se sent estafat; algunes, per escoltar el prec d’una família al límit a qui tallaran la llum o l’aigua. «Ningú et truca per felicitar-te», diu un teleoperador.
Condicions laborals
L’estrès de treballar en un ‘call center’: Fins a la meitat de la plantilla ha estat de baixa en els últims tres mesos
zentauroepp37712486 call center191114115520
Temes:
El més llegit
- Tres històrics deixen el Balcó Gastronòmic del Port Olímpic
- Com l'escalada ajuda Carlos Soria a sortir de l'accident a 7.700m de fa just un any: “Vaig al rocòdrom a les 7.00 h”
- Tres turistes espanyols moren en un tiroteig al centre de l’Afganistan
- ‘Kind of kindness’, la botifarra de Lanthimos
- Catalunya i Madrid s’allunyen de la productivitat de les regions més riques