Si algú pensa en un producte d’ús tan comú com les mitges, pot ser que la primera marca que li passi pel cap a qualsevol sigui Marie Claire. Un nom amb reminiscències internacionals que engloba una indústria més que centenària (fundada el 1907), exemple d’emprenedoria femenina, de l’adopció de les tecnologies més punteres i d’un encertat ús de la promoció per posicionar-se com a referent. En ple segle XXI emprèn una nova etapa, amb la defensa dels petits municipis de l’interior com a bandera.
Indústria
Adeu a Marie Claire, la fàbrica de mitges que va néixer a l’interior de Castelló fa 116 anys
La història de l’empresa, referent a Europa, va començar quan Francisca Íñigo va proposar al seu marit, Celestino Aznar, invertir els seus guanys com a comerciant de cavalleries en un negoci

El més llegit
- Almenys 7 persones viuen entre ruïnes a les Cases Barates
- "Inoblidable": el bar de Mataró aclamat per les seves saboroses tapes
- Estat dels embassaments avui, 5 de maig, a Catalunya: Sau, Foix, Susqueda i la resta de pantans
- El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- Tres ferits en caure part de l'estructura de l'escenari d'un festival de jotes