Quan al novembre el Consell de Ministres va donar llum verda al soterrament del traçat de l’R-2 de Rodalies a Montcada i Reixac (Vallès Occidental, Barcelona) hi va haver un sospir d’alleujament al municipi. L’adjudicació de la infraestructura s’havia enverinat perquè la Confederació Nacional de la Construcció (CNC) havia presentat un recurs contra el plec de clàusules, cosa que la va retardar sis mesos. No obstant, en els últims dies ha tornat la inquietud després que l’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (Adif) hagi anunciat que ha encarregat a una enginyeria la valoració de dues ofertes temeràries que s’han presentat al concurs.
Baixes temeràries
Montcada i Reixac confia que la revisió d’Adif de les ofertes per soterrar les vies no retardarà l’obra
Llum verda al soterrament de l’R-2 de Rodalies a Montcada
Primera sentència que censura una subcontracta per aplicar un conveni diferent al de l’activitat principal
Raquel Sánchez Jiménez Adif Atropellaments Renfe Trens Montcada i Reixac Rodalies Transport públic Transports Empreses Ministeri de Transports Obra pública Infraestructures Ferrovial
El més llegit
- La malaltia continua desbocada a Catalunya i ja registra més d’11.000 casos
- Preocupació a Badalona pel caos de cotxes a l’entorn de Can Ruti
- Desencallada la reforma de l’avinguda de Roma
- Els súpers amplien l’oferta de plats llestos per menjar ‘in situ’
- Puigdemont dubta del compromís contra l’extrema dreta d’Illa