La tuneladora de l’L9 del metro de Barcelona es va engegar de nou al juny. El tram central de la línia ferroviària, la que li dona sentit perquè connecta els dos extrems de l’àrea metropolitana, encara trigarà anys a culminar-se. No obstant, el Govern i les constructores mimen la més gran inversió en obra pública de les últimes dècades: continuen alimentant-la pressupostàriament sense miraments pel calendari i aplaudeixen cada tram que avança.
Visita al tram central
La tuneladora de l’L9 ja és a 500 metres de l’estació de Sarrià
La perforació del subsol de Barcelona per construir la línia de metro més llarga avança al ritme previst perquè funcioni el 2027
Un exèrcit de 200 persones treballa les 24 hores del dia i els set dies de la setmana per garantir el ritme i la seguretat de l’obra
Conselleria de Territori Juli Fernàndez Santa Coloma Badalona Barcelona El Prat de Llobregat Metro Transport públic Transports La Reforma del Camp Nou Obra pública Infraestructures TMB - Transports Metropolitans de Barcelona Construcció
El més llegit
- L’ajuda de 115 euros al mes que ja pots demanar a la Seguretat Social
- Avís de la Policia Nacional quan arribis a casa: «Si els veus, no toquis res»
- Les pluges a Catalunya deixen els pantans per sobre del 18%
- El futur hospital del Vallès Occidental crearà un barri
- "No em deixava treballar i controlava tots els tiquets"