Un consumidor que s’acosti a un supermercat per comprar begudes es trobarà amb una paradoxa: una llauna de refresc Coca-Cola Zero (80 cèntims) és un 38% més cara que una de cervesa de primera marca nacional (58 cèntims). És a dir, surt molt més barat comprar una beguda alcohòlica que una altra sense sucre ni calories, amb les conseqüències que això pot tenir per a la salut de la població.
Alimentació
El polèmic IVA dels refrescos: la coca-cola ‘zero’ és un 38% més cara que la cervesa
Metges qüestionen aquesta mesura del Govern, que va elevar l’impost a les begudes ensucrades per prevenir l’obesitat però va aplicar també l’alça a les edulcorades, sense sucre ni calories

El més llegit
- Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió
- La primavera aterra en aquest restaurant empordanès amb Estrella Michelin i dos Sols Repsol amb un nou menú
- Catalunya declara que els seus centres de menors migrants ja superen el 100% de la seva capacitat