El trajecte Barcelona-València és el setè corredor en nombre de viatgers, segons l’informe del 2019 de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC), després de les connexions de Madrid amb Barcelona i Saragossa, València i Alacant i Màlaga i Sevilla. Però a la lenta construcció del corredor mediterrani s’hi suma l’arribada de la liberalització a aquests corredors d’alta velocitat, que ha suposat un augment de les freqüències, la demanda i les ofertes entre Madrid i Barcelona, la primera de les línies amb competència efectiva, i agreuja les diferències amb la connexió Catalunya-València.
Corredor mediterrani
La liberalització ferroviària agreuja les diferències entre corredors
Les freqüències, la demanda i les ofertes entre Madrid i Barcelona augmenten a més ritme que en la línia Barcelona-València
Temes:
El més llegit
- "En surten pocs i van molt buscats"
- Óscar Casas fa ‘El gran salto’ com a Gervasio Deferr
- Catalunya registra el dia més plujós des del novembre del 2021
- Condemna a una advocada per enganyar l’Associació d’Avis del Bon Pastor
- Els amos de pisos turístics demanaran indemnitzacions si els treuen la llicència