«La vida, l’esport que més estimem», aquesta frase, il·lustrada amb la fotografia d’una mare sostenint en braços el seu nadó, és el primer que veuen els clients de Decathlon quan obren la seva aplicació mòbil. L’estampa evoca uns valors familiars i els vincula amb la marca. Decathlon mira de vendre així els seus productes presentant-se com una empresa socialment responsable i preocupada per la conciliació. No obstant, més enllà de les campanyes publicitàries, aquesta no és la història que expliquen alguns dels seus treballadors.
Conflicte laboral
Treballadors de Decathlon denuncien assetjament per voler conciliar: «Porto un any fregit, he hagut d’anar al psicòleg»
Empleats que han demanat adaptar la seva jornada per cuidar els seus fills denuncien assetjament laboral per part de l’empresa
Temes:
El més llegit
- Hisenda avisa: fins a 2.500 euros de multa per pagar aquestes quantitats amb diners en efectiu
- Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- Les barraques de Montcada pugen un 25% després de dos anys d’oblit
- El BBVA anuncia al Banc Sabadell la seva intenció de negociar una fusió
- Daniel Sancho: "Vaig esquarterar el cos perquè estava en xoc"