«La vida, l’esport que més estimem», aquesta frase, il·lustrada amb la fotografia d’una mare sostenint en braços el seu nadó, és el primer que veuen els clients de Decathlon quan obren la seva aplicació mòbil. L’estampa evoca uns valors familiars i els vincula amb la marca. Decathlon mira de vendre així els seus productes presentant-se com una empresa socialment responsable i preocupada per la conciliació. No obstant, més enllà de les campanyes publicitàries, aquesta no és la història que expliquen alguns dels seus treballadors.
Conflicte laboral
Treballadors de Decathlon denuncien assetjament per voler conciliar: «Porto un any fregit, he hagut d’anar al psicòleg»
Empleats que han demanat adaptar la seva jornada per cuidar els seus fills denuncien assetjament laboral per part de l’empresa

Temes:
El més llegit
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Alliberada la presa espanyola més jove a l’estranger: Fátima Ofkir complia cadena perpètua a Oman per tràfic de drogues
- Mapa del canvi d’hora 2025: quins països canvien a l’horari d’estiu, quins han deixat de fer-ho i on està prohibit
- El terratrèmol ensorra Myanmar entre la desesperació i l’anarquia