tNous temps per a la nàutica esportiva a Espanya entre possibles borrasques. La drassana De Antonio Yachts compleix 10 anys d’existència i és exemple de renovació industrial i aprofitament de l’onada de la recuperació dels últims anys. Després de la crisi del sector del 2008, un veritable tsunami que es va traduir en milers d’embarcacions amarrades, segona mà abarloada al sol i projectes truncats, la reactivació es va fer pregar i es va posposar fins al 2013 sense arribar encara als nivells de principis del sector del 2000. Però De Antonio Yachts ha aconseguit ser la primera marca espanyola en xifra de negoci tant en embarcacions entregades a Espanya com exportacions. La firma preveu tancar el 2022 amb uns ingressos d’uns 25 milions d’euros, davant els 15 milions del 2021. La firma consolida l’aposta industrial a Polònia, amb dues naus de producció de 5.000 metres quadrats i 240 operaris.
Sectors
De Antonio Yatchs obre nous temps per a la nàutica esportiva
La drassana, amb presència a Barcelona, preveu tancar aquest any amb uns ingressos de 25 milions i 75 unitats venudes
El més llegit
- Embargaments d’Hisenda i la Seguretat Social al compte dels directius
- La ruptura de Junqueras i Rovira deixa ERC escapçada davant la investidura
- Una vorera infernal i un cel entre núvols
- BCN reprèn el repte de construir l’escalinata de la Sagrada Família
- La F de Fahrenkamp fa que Óscar Díaz guanyi ‘Pasapalabra’