tNous temps per a la nàutica esportiva a Espanya entre possibles borrasques. La drassana De Antonio Yachts compleix 10 anys d’existència i és exemple de renovació industrial i aprofitament de l’onada de la recuperació dels últims anys. Després de la crisi del sector del 2008, un veritable tsunami que es va traduir en milers d’embarcacions amarrades, segona mà abarloada al sol i projectes truncats, la reactivació es va fer pregar i es va posposar fins al 2013 sense arribar encara als nivells de principis del sector del 2000. Però De Antonio Yachts ha aconseguit ser la primera marca espanyola en xifra de negoci tant en embarcacions entregades a Espanya com exportacions. La firma preveu tancar el 2022 amb uns ingressos d’uns 25 milions d’euros, davant els 15 milions del 2021. La firma consolida l’aposta industrial a Polònia, amb dues naus de producció de 5.000 metres quadrats i 240 operaris.
Sectors
De Antonio Yatchs obre nous temps per a la nàutica esportiva
La drassana, amb presència a Barcelona, preveu tancar aquest any amb uns ingressos de 25 milions i 75 unitats venudes

Temes:
El més llegit
- "Tiren per terra tot el nostre esforç"
- L’edat real de jubilació dels assalariats supera per primera vegada els 65 anys
- El Govern impulsa una llei per millorar el procés de selecció dels funcionaris
- Mor Verónica Echegui, l’actriu que es va saber desmarcar de ‘la Juani’
- Els socis salven Sánchez de comparèixer