Empreses

La marca d’espardenyes Toni Pons creix amb el rumb posat en els 27 milions d’euros de facturació

  • La companyia amb seu a Girona ha incrementat el volum de negoci gairebé un 60% entre el gener i el juny 

  • La seva principal font d’ingressos continuen sent les botigues multimarca, però l’aposta de creixement de l’empresa passa per les botigues pròpies i l’‘online’

Toni Pons

Va ser de les primeres coses que va aprendre a la universitat. «La primera generació construeix, la segona expandeix i la tercera lapida». I, malgrat això, contra aquest pronòstic, Jordi Pons, net del fundador de l’empresa familiar sabatera Toni Pons, ho té tot lligat per portar la companyia al següent nivell. La marca, especialment coneguda per les seves espardenyes, ha venut aquest primer semestre un 58% més que entre el gener i el juny de l’any passat, un balanç que consolida la seva previsió d’acabar el 2022 amb un volum de negoci de 27 milions d’euros. Aquestes xifres suposarien incrementar en més d’un 40% la facturació de l’any passat, i gairebé un 60% les de l’últim exercici abans de la pandèmia.

Temes:

Comerç Empreses