El 12 d’agost del 2021 va acabar el període de gràcia que va concedir el Govern a les empreses del sector de repartiment a través de plataformes digitals perquè reordenessin la seva operativa i complissin amb la ‘llei Rider’. Gairebé un any després de l’entrada en vigor d’una de les normes de la qual més s’enorgulleix –amb permís de la reforma laboral– la vicepresidenta segona, Yolanda Díaz, la principal referència del ‘delivery’, Glovo, continua operant amb una flota eminentment formada per repartidors autònoms. Davant la indignació dels seus competidors, que ha fet que Uber Eats, que havia denunciat Glovo, anunciés que oferirà després de l’estiu l’opció de fer repartiments per compte propi, sense necessitat d’estar contractat per una flota. Treball ja ha anunciat que serà «implacable» amb els incompliments de la norma.
Repartiment a domicili
Un any després de la ‘llei Rider’: Rebel·lia en un sector que es desinfla
Glovo continua operant amb una flota d’autònoms i Uber Eats anuncia que emprendrà un camí similar després de l’estiu
Les empreses de supermercats fantasma es desinflen en el seu intent d’implantar-se a Espanya
La Inspecció de Treball continua vigilant la firma fundada per Óscar Pierre, a la qual ara anuncia amb sumar-se Uber Eats
Temes:
El més llegit
- El PSC voreja la victòria i Puigdemont reforça l’avantatge sobre Aragonès
- Els jesuïtes sabien des de 1968 que Lluís Tó era un "depredador sexual"
- Un bosc amb 2.000 arbres enterrarà residus perillosos
- Carles Puigdemont: "Avui estem molt més preparats per aguantar un embat amb l’Estat"
- Els mercats de Barcelona treuen a subhasta les parades tancades