El pes de la marca pròpia al cistell de la compra ha arribat al 42% de la despesa mitjana de les llars. Segons la segona edició de l’‘Estudi sobre la marca pròpia a Espanya 2022’, elaborat per la cadena alemanya Aldi, el volum que representen els productes de marca pròpia a la cistella de la compra va passar d’un 51,5% l’abril del 2021 a un 53,1% l’abril del 2022. El creixement de dos punts en la despesa en aquest tipus de productes de preu més baix és una mostra més dels canvis produïts per l’alça dels preus.
Consum
La marca de la distribució suposa ja el 42% de la despesa de les llars
Els productes de marca blanca passen del 51,5% al 53,1% de la cistella de la compra en un any

El més llegit
- La dona detinguda per una agressió sexual a un jove a la sauna d’un hotel de Magaluf: «Em vaig posar calenta»
- Un prostíbul en un bloc de pisos: "Els clients s'equivoquen de timbre i ens desperten"
- BCN descarta comprar El Centre de la Vila i deixa pendent el seu futur
- Trump descarta parlar amb Musk i deixa obert un duel d’efectes impredictibles
- Sánchez aparca el finançament pel bloqueig de la cita de BCN