La guerra d’Ucraïna, l’espiral d’inflació i i la crisi energètica estan desembocant a una crisi de confiança en el consumidor. Aquests tres elements són el centre de les preocupacions dels espanyols, mentre que la covid ja ha perdut posicions. El context internacional està afectant ja els hàbits de consum i posposant determinades decisions de compra i despesa. És una de les conclusions de la consultora Kantar, que detecta també les «ganes de recuperar el temps perdut per pandèmia» dels consumidors en un marc de creixent ànim de contenció de la despesa.
Anàlisi de la situació
La confiança dels consumidors s’esquerda per la guerra i la inflació
La consultora Kantar constata que el 72% d’espanyols veuen males perspectives econòmiques a causa de la invasió d’Ucraïna, la pandèmia i l’alça de preus

Temes:
El més llegit
- Bizum canvia les regles: a partir d'ara aquests enviaments estaran prohibits
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Els Mossos que van ajudar a escapar Puigdemont van aparcar el cotxe de la fuga el dia anterior a Arc de Triomf
- El Trambesòs, tallat més de mig any per la reurbanització de la Gran Via
- Catalunya és la segona regió del món que més inversió tecnològica atrau per al sector de la salut