La guerra d’Ucraïna, l’espiral d’inflació i i la crisi energètica estan desembocant a una crisi de confiança en el consumidor. Aquests tres elements són el centre de les preocupacions dels espanyols, mentre que la covid ja ha perdut posicions. El context internacional està afectant ja els hàbits de consum i posposant determinades decisions de compra i despesa. És una de les conclusions de la consultora Kantar, que detecta també les «ganes de recuperar el temps perdut per pandèmia» dels consumidors en un marc de creixent ànim de contenció de la despesa.
Anàlisi de la situació
La confiança dels consumidors s’esquerda per la guerra i la inflació
La consultora Kantar constata que el 72% d’espanyols veuen males perspectives econòmiques a causa de la invasió d’Ucraïna, la pandèmia i l’alça de preus
Temes:
El més llegit
- Aliança Catalana, el sobiranisme d’ultradreta
- Mercedes Balcells-Camps : "He sentit el so d’una cèl·lula de càncer"
- Un home mor en un tiroteig al costat de l’estació de metro Maresme-Fòrum
- Portu condemna un Barça que va regalar el triomf en 9 minuts
- Edwin Moses: "No vaig necessitar entrenadors, jo era més intel·ligent que ells"