«A aquelles empreses, es diguin Glovo o com s’anomenin, que incompleixin la legislació els caurà el pes de la llei i de la Inspecció de Treball, com estem fent». Així responia la setmana passada la vicepresidenta segona, Yolanda Díaz, a la pregunta que li va fer al Congrés un diputat. El pols entre la ministra de Treball i l’empresa de repartiment a domicili fundada a Barcelona i que acaba de comprar el gegant alemany Delivery Hero s’allarga des de fa més de 10 mesos, quan va entrar en vigor la llei rider i Glovo va decidir, a diferència de la resta de companyies del sector, continuar repartint a través d’autònoms. Però malgrat la vehemència que públicament va manifestar la setmana passada al Congrés, Díaz ja sabia en aquell moment que comptava amb una garantia que Glovo acabaria complint amb la llei Rider.
Plataformes digitals
Delivery Hero accepta complir amb la ‘llei Rider’ per evitar que el Govern central li veti la compra de Glovo
El Ministeri de Treball va bloquejar l’operació, aprofitant una normativa aprovada durant la covid, per forçar els alemanys a acabar amb el seu model de falsos autònoms

zentauroepp48368915 barcelona 28 05 2019 sociedad repartidores de glovo deliver190606200030 /
El més llegit
- Ferran Adrià desvela a 'Col·lapse' la frase que li va dir Xavi Hernández: "Se'm va quedar sempre al cap"
- Ni Lidl ni Carrefour: aquest és el supermercat 'low cost' que arrasa a Espanya
- BCN traurà a concurs la Torre Ona de Glòries abans de final d’any
- Una manifestació a Mataró acaba amb salutacions feixistes
- Per aquest motiu hauràs de portar piles al cotxe a partir de l'any que ve