El Govern ha anunciat una nova llei per obligar les empreses a atendre les queixes telefòniques en un termini màxim de tres minuts. Els sindicats reben amb prudència la norma. D’una banda, veuen en el límit temporal una oportunitat per obligar les empreses a ampliar les plantilles per complir els nous requisits i generar així ocupació al sector. Però, d’altra banda, temen que si no es lliguen prou garanties dins de l’avantprojecte, siguin els empleats els que paguin amb més estrès haver d’atendre en menys temps els clients. Uns 120.000 empleats a tot Espanya esperen més concrecions durant els pròxims mesos per part del ministre de Consum, Alberto Garzón.
Condicions laborals
Els treballadors dels ‘call centers’ avisen sobre la llei dels tres minuts: «O es contracta més gent o petem»
Els sindicats alerten les empreses que les noves condicions exigiran més plantilla

El més llegit
- Sandro Rosell i els seus amics especials de presó: dos funcionaris, dos exinterns i un capellà
- Cunyades de luxe en la gala més top
- RTVE demanarà una auditoria del televot espanyol després del suport aclaparador a Israel
- Àustria guanya Eurovisió i Melody s’immola
- Un nou vídeo de l’atropellament massiu a Cornellà revela que la conductora ja havia arrossegat aficionats abans