El 40% dels consumidors compren la roba amb el seu ‘smartphone’. La pandèmia ha suposat l’empenta definitiva a les vendes ‘online’ i el sector de la moda és el que més percep la tendència. El creixement del canal ‘online’ sembla imparable i les noves generacions de consumidors estan apostant també per marques sense botigues físiques. Per als grans grups de moda, la venda a internet també creix, i ja atresoren quotes de venda d’entre el 25% i el 40%. Smartme Analytics, companyia d’anàlisi de dades, ha publicat el seu Informe Digital Consumer By Generation en el qual destapa que quatre de cada 10 consumidors utilitzen aplicacions del seu telèfon mòbil per comprar la roba, amb una mitjana d’ús de 31 minuts al mes. I el nou comprador de moda més actiu adquireix producte barat que revèn després de pocs usos.
Anàlisi de Smartme
El 40% dels consumidors compren moda amb el seu ‘smartphone’ i Shein arrasa
La xinesa Shein arriba a una quota d’usuaris del 62%, i Vinted del 38%

Temes:
El més llegit
- Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears