El 40% dels consumidors compren la roba amb el seu ‘smartphone’. La pandèmia ha suposat l’empenta definitiva a les vendes ‘online’ i el sector de la moda és el que més percep la tendència. El creixement del canal ‘online’ sembla imparable i les noves generacions de consumidors estan apostant també per marques sense botigues físiques. Per als grans grups de moda, la venda a internet també creix, i ja atresoren quotes de venda d’entre el 25% i el 40%. Smartme Analytics, companyia d’anàlisi de dades, ha publicat el seu Informe Digital Consumer By Generation en el qual destapa que quatre de cada 10 consumidors utilitzen aplicacions del seu telèfon mòbil per comprar la roba, amb una mitjana d’ús de 31 minuts al mes. I el nou comprador de moda més actiu adquireix producte barat que revèn després de pocs usos.
Anàlisi de Smartme
El 40% dels consumidors compren moda amb el seu ‘smartphone’ i Shein arrasa
La xinesa Shein arriba a una quota d’usuaris del 62%, i Vinted del 38%

Temes:
El més llegit
- Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Cercas, Bosch i Dueñas coronen un Sant Jordi miraculós i pletòric
- Un bacteri, possible causa de l’augment del càncer colorectal