L’elevat augment dels preus està modificant els hàbits i la composició del cistell de consum. Una de les conseqüències és que el pes de la marca blanca en els productes que compren els consumidors ha augmentat. Un estudi de NielsenIQ encarregat per l’associació de fabricants i distribuïdors Aecoc constata que els productes de les cadenes de distribució suposen ja el 43% del total, una quota mai assolida. La marca blanca ha crescut l’1,8% des de començament d’any. El producte amb bona relació qualitat preu guanya importància. Abans de la pandèmia, la marca blanca suposava entorn del 25% del cistell de consum.
Canvis al súper
¿Per què les marques blanques estan guanyant terreny a les de fabricant en el cistell de consum?
L’alça dels preus està modificant els hàbits i la composició del cistell de consum

El més llegit
- Lamine Yamal, el fenomen que desborda les precaucions: independitzat, xofer del club i una amistat amb Morad
- L’escola d’hostaleria deixarà de fer classes a partir de l’estiu
- "De premi": el bar de Sabadell aclamat per les seves patates braves
- Tres detinguts per atracar un banc a Camarles
- Una experta en finances revela els tres hàbits que arruïnen milers de persones