Els bancs estaran obligats a tenir disponible les 24 hores del dia un servei d’atenció que permetrà als clients contactar amb empleats de l’entitat per resoldre els seus problemes relatius a «certs serveis financers, especialment de pagaments.» Els clients, així, podran trucar per telèfon a qualsevol hora del dia al seu banc i ser atesos per una persona, no per un contestador robotitzat (com en molts casos passa ara en dies festius i caps de setmana), però només per a alguns assumptes específics. Així apareix recollit en el projecte de llei de serveis d’atenció al client que el Consell de Ministres preveu aprovar en les pròximes setmanes, segons ha pogut confirmar aquest diari.
Nova llei
Els bancs hauran d’atendre els problemes amb les targetes de forma personal les 24 hores
El Govern ultima una llei que obliga les entitats a prestar aquesta atenció als clients en «certs serveis financers, especialment de pagaments»

El més llegit
- Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Ricard Ustrell farà un parèntesi en la seva carrera televisiva
- L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista