Protocol d’actuació

Els bancs es comprometen a millorar l’atenció a la gent gran en un màxim de sis mesos

  • Les entitats contemplaran ampliar l’horari de caixa de 9 a 14 h i reparar els caixers en dos dies feiners com a màxim

  • La vicepresidenta Calviño i el governador Hernández de Cos presidiran aquest dilluns la firma del pla per part de les patronals

Les tres patronals bancàries (AEB, CECA i UNACC) s’han compromès a què els seus associats (bancs, antigues caixes i caixes rurals, respectivament) facin un «diagnòstic» de la situació actual de la seva atenció a la gent gran i a les persones amb discapacitat i adoptin «al més aviat possible i, com a màxim, en el termini de sis mesos», les mesures del pla sectorial de millora del servei a aquests col·lectius per assegurar-los una «atenció personalitzada, satisfactòria i sense demores injustificades». Així figura en el document a què ha tingut accés EL PERIÓDICO i que els dirigents patronals subscriuran aquest dilluns en presència de la vicepresidenta econòmica, Nadia Calviño, i el governador del Banc d’Espanya, Pablo Hernández de Cos.