Les tres patronals bancàries (AEB, CECA i UNACC) s’han compromès a què els seus associats (bancs, antigues caixes i caixes rurals, respectivament) facin un «diagnòstic» de la situació actual de la seva atenció a la gent gran i a les persones amb discapacitat i adoptin «al més aviat possible i, com a màxim, en el termini de sis mesos», les mesures del pla sectorial de millora del servei a aquests col·lectius per assegurar-los una «atenció personalitzada, satisfactòria i sense demores injustificades». Així figura en el document a què ha tingut accés EL PERIÓDICO i que els dirigents patronals subscriuran aquest dilluns en presència de la vicepresidenta econòmica, Nadia Calviño, i el governador del Banc d’Espanya, Pablo Hernández de Cos.
Protocol d’actuació
Els bancs es comprometen a millorar l’atenció a la gent gran en un màxim de sis mesos
Les entitats contemplaran ampliar l’horari de caixa de 9 a 14 h i reparar els caixers en dos dies feiners com a màxim
La vicepresidenta Calviño i el governador Hernández de Cos presidiran aquest dilluns la firma del pla per part de les patronals

Temes:
El més llegit
- «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Montserrat rep amb devoció la sortida de la Moreneta per primera vegada en aquest mil·lenni
- Mor Montserrat Úbeda, referent de la catalanitat i ànima d’Ona Llibres
- Els bojos són ells, ells
- L’acta del partit recull el llançament d’un objecte de Rüdiger a l’àrbitre