Tot són facilitats. Comprar des del sofà, rebre la comanda a la porta de casa teva, amb terminis d’entrega gairebé immediats i amb opció de retornar-los sense cap cost. Amb aquests potents reclams (i amb la inestimable ajuda de la pandèmia) el comerç ‘online’ ha fet caure les barreres inicials i s’ha assentat com un canal més per a l’usuari.
Comerç electrònic
L’alt preu de les devolucions ‘online’
Una de cada tres compres a la xarxa es torna i moltes vegades només el procés de retorn és més costós que el producte rebutjat. Aquesta pràctica dispara les despeses de les plataformes de vendes, que fins i tot ‘regalen’ articles per no anar a recollir-los

Temes:
El més llegit
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- Així és l’acord que el Reial Madrid va tancar amb Xabi Alonso fa mesos per lligar la seva arribada
- Un conclave sense candidat clar
- Dos detinguts per robar una motxilla a una parella mentre practicava sexe a la platja del Somorrostro de Barcelona