Tot són facilitats. Comprar des del sofà, rebre la comanda a la porta de casa teva, amb terminis d’entrega gairebé immediats i amb opció de retornar-los sense cap cost. Amb aquests potents reclams (i amb la inestimable ajuda de la pandèmia) el comerç ‘online’ ha fet caure les barreres inicials i s’ha assentat com un canal més per a l’usuari.
Comerç electrònic
L’alt preu de les devolucions ‘online’
Una de cada tres compres a la xarxa es torna i moltes vegades només el procés de retorn és més costós que el producte rebutjat. Aquesta pràctica dispara les despeses de les plataformes de vendes, que fins i tot ‘regalen’ articles per no anar a recollir-los

Temes:
El més llegit
- Àlex Márquez: «El meu germà té pilotes, bé, ara una i mitja»
- "No guiris, només locals": augmenten els usuaris d''apps' de cites que veten els 'expats' a Barcelona
- El paradís familiar que no sabies que necessitaves (i ara no podràs viure sense)
- Jaume Collboni, en la marxa de l’Orgull LGTBI prohibida a Budapest: «Pot passar demà a Barcelona»
- Paella gratis i rumba en directe en la inauguració del nou ‘wakepark’ de Castelldefels