L’alça del comerç electrònic i els serveis del núvol estan impulsant els beneficis d’Amazon. Mentre altres tecnològiques comencen a patir les seves apostes pel metavers i les estratègies basades en la rendibilitat de l’eteri, Amazon conjuga a la perfecció allò digital i allò terrenal. Nascuda com a botiga, transformada com a magatzem i centre de dades, el gegant del comerç electrònic necessita incrementar la mida de les seves plataformes logístiques. Les botigues automàtiques es dibuixen en el seu futur i, sobretot, l’ús d’informació privilegiada dels hàbits de consum dels seus clients.
Expansió logística
Amazon impulsa el seu caos ordenat
La multinacional nord-americana pateix la saturació de les plantes logístiques en moments de ruptura de subministraments per a d’altres i obre cada vegada més magatzems a Espanya

Temes:
El més llegit
- Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- La consellera de Salut, en contra d’ampliar el Prat
- 14 dones acusen un catedràtic de la UB d’abús sexual