L’alça del comerç electrònic i els serveis del núvol estan impulsant els beneficis d’Amazon. Mentre altres tecnològiques comencen a patir les seves apostes pel metavers i les estratègies basades en la rendibilitat de l’eteri, Amazon conjuga a la perfecció allò digital i allò terrenal. Nascuda com a botiga, transformada com a magatzem i centre de dades, el gegant del comerç electrònic necessita incrementar la mida de les seves plataformes logístiques. Les botigues automàtiques es dibuixen en el seu futur i, sobretot, l’ús d’informació privilegiada dels hàbits de consum dels seus clients.
Expansió logística
Amazon impulsa el seu caos ordenat
La multinacional nord-americana pateix la saturació de les plantes logístiques en moments de ruptura de subministraments per a d’altres i obre cada vegada més magatzems a Espanya
Temes:
El més llegit
- El germà de Mercè Camprubí, des de Nova York: "Van marxar junts i amb un somriure a la cara"
- Miguel Bosé: "No soc ‘woke’, no soc beneit, ni ho seré mai"
- Moren dos motoristes al xocar amb un cotxe que va envair el carril contrari a Riudarenes
- El cost per reparar una caldera deixa sense aigua calenta una guarderia pública de Barcelona
- L’envelliment eleva les morts per pneumònia a Espanya a màxims històrics: més de 10.300 a l’any