El procés de reindustrialització de Nissan entra en punt mort. El dissens sobre l’encaix de Silence i la seva compatibilitat amb el ‘Hub’, liderat per QEV, als diferents terrenys que deixa el fabricant nipó a Catalunya està retardant l’última fase d’aquest. Dins de la comissió de reindustrialització estan representats el Ministeri d’Indústria, la Conselleria d’Empresa, els sindicats i Nissan i per tancar el mapa de quines empreses es quedaran les factories de Zona Franca, Sant Andreu i Montcada i Reixac han d’arribar a un consens. Consens, que després de la reunió celebrada aquest dijous a la tarda, que de moment no existeix. La sortida que han trobat les parts és donar 15 dies a QEV perquè presenti un informe de viabilitat i solvència que acrediti detalladament les produccions que pretén i que justifiqui la necessitat de quedar-se amb els terrenys de Zona Franca i Montcada.
Automòbil
L’encaix de Silence i el ‘Hub’ retarda la reindustrialització de Nissan
La consultora QEV té 15 dies per presentar un pla de viabilitat financera que justifiqui la necessitat de quedar-se amb les fàbriques de Zona Franca i Montcada
El més llegit
- Hisenda avisa: fins a 2.500 euros de multa per pagar aquestes quantitats amb diners en efectiu
- Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- Mantenir Consell de Cent costa deu vegades més que Diputació
- Alexia i Mariona es reivindiquen en una aclaparadora golejada (8-0)
- Les barraques de Montcada pugen un 25% després de dos anys d’oblit