El procés de reindustrialització de Nissan entra en punt mort. El dissens sobre l’encaix de Silence i la seva compatibilitat amb el ‘Hub’, liderat per QEV, als diferents terrenys que deixa el fabricant nipó a Catalunya està retardant l’última fase d’aquest. Dins de la comissió de reindustrialització estan representats el Ministeri d’Indústria, la Conselleria d’Empresa, els sindicats i Nissan i per tancar el mapa de quines empreses es quedaran les factories de Zona Franca, Sant Andreu i Montcada i Reixac han d’arribar a un consens. Consens, que després de la reunió celebrada aquest dijous a la tarda, que de moment no existeix. La sortida que han trobat les parts és donar 15 dies a QEV perquè presenti un informe de viabilitat i solvència que acrediti detalladament les produccions que pretén i que justifiqui la necessitat de quedar-se amb els terrenys de Zona Franca i Montcada.
Automòbil
L’encaix de Silence i el ‘Hub’ retarda la reindustrialització de Nissan
La consultora QEV té 15 dies per presentar un pla de viabilitat financera que justifiqui la necessitat de quedar-se amb les fàbriques de Zona Franca i Montcada

El més llegit
- La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança