Els bancs revisaran les webs, les ‘apps’ del mòbil i els caixers per adaptar-los a les persones grans, amb versions de llenguatge i vista simplificats, particularment en les operacions més freqüents d’aquest tipus de clients. Així figura en el pla d’actuacions per millorar el servei a la tercera edat que les tres patronals del sector (AEB, CECA i UNACC) tenen previst entregar aquest dimecres al Ministeri d’Economia, segons ha pogut saber EL PERIÓDICO. Les entitats també s’han compromès a oferir una atenció més personalitzada a les oficines a aquest col·lectiu, via horaris de caixa millorats, atenció preferencial i gestors especialitzats.
El pla demanat per Calviño
Els bancs es comprometen a adaptar les webs i els caixers a la gent gran
Les entitats prometen al Govern central oferir una atenció més personalitzada a les oficines i per telèfon a aquest col·lectiu
Temes:
El més llegit
- Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- El Govern va dubtar de Renfe i va demanar a un alcalde que comprovés si hi havia un tren de Rodalies amb passatgers abandonat a Sant Miquel de Fluvià
- Una diputada de Junts: «La infermera del CAP em va dir que si fos immigrant em donarien cita avui mateix»
- Tornen les pluges a Catalunya: l’avís del Meteocat
- La UEFA sanciona Mbappé i Rüdiger pels seus gestos desafiadors, però jugaran contra l’Arsenal