Els bancs revisaran les webs, les ‘apps’ del mòbil i els caixers per adaptar-los a les persones grans, amb versions de llenguatge i vista simplificats, particularment en les operacions més freqüents d’aquest tipus de clients. Així figura en el pla d’actuacions per millorar el servei a la tercera edat que les tres patronals del sector (AEB, CECA i UNACC) tenen previst entregar aquest dimecres al Ministeri d’Economia, segons ha pogut saber EL PERIÓDICO. Les entitats també s’han compromès a oferir una atenció més personalitzada a les oficines a aquest col·lectiu, via horaris de caixa millorats, atenció preferencial i gestors especialitzats.
El pla demanat per Calviño
Els bancs es comprometen a adaptar les webs i els caixers a la gent gran
Les entitats prometen al Govern central oferir una atenció més personalitzada a les oficines i per telèfon a aquest col·lectiu
Temes:
El més llegit
- La Seguretat Social enviarà aquesta carta a milions d’espanyols
- El PSOE frena el debat sobre Sánchez mentre s’escampa la idea que dimitirà
- El primer gran ‘beach club’ de BCN obrirà al juny després d’una inversió de 15 milions
- El Barça reacciona en defensa i Parker afina l’atac
- Polanski estrena la seva pel·lícula més execrable