Els bancs revisaran les webs, les ‘apps’ del mòbil i els caixers per adaptar-los a les persones grans, amb versions de llenguatge i vista simplificats, particularment en les operacions més freqüents d’aquest tipus de clients. Així figura en el pla d’actuacions per millorar el servei a la tercera edat que les tres patronals del sector (AEB, CECA i UNACC) tenen previst entregar aquest dimecres al Ministeri d’Economia, segons ha pogut saber EL PERIÓDICO. Les entitats també s’han compromès a oferir una atenció més personalitzada a les oficines a aquest col·lectiu, via horaris de caixa millorats, atenció preferencial i gestors especialitzats.
El pla demanat per Calviño
Els bancs es comprometen a adaptar les webs i els caixers a la gent gran
Les entitats prometen al Govern central oferir una atenció més personalitzada a les oficines i per telèfon a aquest col·lectiu

Temes:
El més llegit
- El Rei carrega contra les «identitats excloents» i els «extremismes» des de Montserrat
- Anna Gatell: "Els pares han perdut l’autoritat i ignoren els perills del mòbil"
- Interromput el servei d'un tram de la R3 i retards a la R4 de Rodalies
- El Barça ultima el fitxatge del jove extrem suec Roony Bardghji, que aniria al filial
- Javier Albares, metge: «L’ús excessiu de pantalles pot provocar símptomes que portin diagnòstics equivocats de TDAH»