La reactivació turística està en marxa i tots els operadors, aerolínies i destinacions turístiques aviven les seves estratègies per aprofitar el retorn previsible de la normalitat viatgera. En aquesta batalla que es preveu selectiva hi ha un gran consens al sector turístic a l’apuntar que s’evidencien ganes de viatjar entre la població i que l’estalvi acumulat per les famílies pot obrir fronteres els pròxims mesos. I entre aquestes estratègies de promoció destaca la presentada a la passada fira Fitur pel Govern de Mèxic, desitjós d’aprofitar el parèntesi pandèmic per reforçar la seva política turística amb una oferta de destinacions més selectives.
Reactivació turística
Mèxic acosta els seus pobles màgics a BCN de la mà d’Emirates
L’aerolínia obre a l’abril una ruta directa a Mèxic DF–Dubai amb escala a la capital catalana
El país organitza a la Fira un Tianguis o fira comercial per promocionar 132 poblacions pintoresques mexicanes
El més llegit
- Hisenda avisa: fins a 2.500 euros de multa per pagar aquestes quantitats amb diners en efectiu
- Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- Mantenir Consell de Cent costa deu vegades més que Diputació
- Alexia i Mariona es reivindiquen en una aclaparadora golejada (8-0)
- Les barraques de Montcada pugen un 25% després de dos anys d’oblit