Consum financer

El Sabadell defensa la seva «sensibilitat» amb els clients grans

González-Bueno rebutja mesures específiques perquè l’entitat ja posava un accent especial a atendre aquest col·lectiu abans de la campanya contra la seva exclusió

ECONOMIA  CESAR GONZALEZ BUENO    BANC BANCO SABADELL

ECONOMIA CESAR GONZALEZ BUENO BANC BANCO SABADELL

El conseller delegat de Banc Sabadell, César González-Bueno, ha defensat la «sensibilitat» del banc amb els clients de més edat. A preguntes dels periodistes sobre l’exigència que va fer la vicepresidenta i ministra d’Economia, Nadia Calviño, perquè d’aquí a un mes el sector presenti un pla per evitar l’exclusió d’aquest col·lectiu, ha descartat mesures específiques perquè l’entitat «té sensibilitat prèviament a la campanya» per a aquest col·lectiu.

Durant la presentació del banc, González-Bueno ha destacat que «la digitalització té grans avantatges per al conjunt del societat, però ens obliga a estar més pendents dels que tenen menys capacitat d’adaptació». I ha afegit que aquest és un fenomen que no passa només a la banca sinó al comerç, i fins i tot en l’administració, i això obliga a tenir «una sensibilitat especial». El conseller delegat ha assegurat que el banc té «molt formada la gent de la xarxa per a l’atenció d’aquest tipus de clients».  

Al seu torn ha explicat que inicialment es pensava que la gent gran no s’adaptaria a les noves tecnologies, però la pandèmia ha accelerat la digitalització de molts, que s’han acostumat a utilitzar-les. En tot cas, ha defensat una «sensibilitat màxima», però tenint en compte que hi ha hagut «una adaptació impressionant a aquesta nova manera de treballar» per part de les persones grans.