Sense plans de producte coneguts per als pròxims cinc anys. Així és molt difícil sobreviure al sector de l’automòbil sent una marca generalista. Aquest és el cas en què es troba Seat, la marca espanyola que el 2020 va complir 70 anys. És cert que cal reinventar-se i que, potser, ara és el moment. Després d’una època d’abundància en què, sota la direcció de Luca de Meo, la companyia registrava rècord any rere any, l’aturada provocada per la pandèmia i la crisi dels microxips posterior ha posat Seat de cara a un escenari incert. Descens de les vendes i aturades de producció que han portat a haver de retardar algunes entregues previstes.
Transformació necessària
El futur de Martorell no passa per Seat
No desapareixerà, però tota la força se l’emporta Cupra i la producció de cotxes elèctrics, en què la marca no jugarà un paper rellevant.
Després de 71 anys d’història continuarà existint com a companyia, tot i que s’haurà de transformar i apostar per nous mercats i tipus de negoci

Temes:
El més llegit
- La nadinemania conquereix el món de l’òpera
- Un policia de Badalona serà jutjat per falsejar quilometratge
- Causes de l’apagada i solucions perquè no es repeteixi: els experts vaticinen què passarà a partir d’ara a Espanya
- Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Del 'chemsex' al 'slam': creix l’ús de drogues per via intravenosa durant les relacions sexuals